Reply New Topic
2008/8/21 4:41:17
Home away from home

The ImpressCMS Project Announcement - reported public

I see with joy the first release made public in several languages. I am very happy to see it finally happening here.

I have a suggestion to make about this.

1 - Publish always the first English in official matters.
2 - Add links with flags on top of this release.
3 - In this image of the flag of the country, should be redirected to the page of the material in another language.
4 - If the language is still not present at the time of release, keep the flag without the link to the content, but keep the flag.

I think this should encourage other translators to send the material translated even after its launch. I believe that the team will be notified of doing a good job and could easily upgrade the link to the new page also translated.

[pt-br]
Eu vejo com muita alegria o primeiro comunicado público feito em vários idiomas. Eu estou muito feliz por ver isto finalmente acontecendo aqui.

Eu tenho uma sugestão a fazer sobre isto.

1 - Publicar sempre a matéria oficial em inglês primeiramente.
2 - Adicionar links com bandeiras no topo deste comunicado.
3 - Nesta imagem de bandeira do país, deverá ser redirecionado para a página do material em outro idioma.
4 - Se o idioma ainda não está presente no momento do comunicado, manter a bandeira sem o link para o conteúdo, mas manter a bandeira.

Eu penso que isto deverá encorajar outros tradutores a enviar o material traduzido mesmo após o seu lançamento. Eu acredito que a equipe de comunicados irá fazer um bom trabalho e poderá atualizar com facilidade o link para a nova página traduzida também.
[/pt-br]

ImpressCMS 1.0.2 'Janus' Final

Example:

Imagine that the images are at the top of the article and if you give a click on the image will be redirected to the article in the desired language. If it does, the image remains, but we will not add the link.

[pt-br]
Imagine que as imagens estão no topo do artigo e se você der um clique na imagem será redirecionado ao artigo no idioma desejado. Se não existir, a imagem continua, mas não iremos adicionar o link.
[/pt-br]

ps: The way was published today is very interesting, but if you are not using the language of their language when registered or visiting the site via cookie, you will never see the material translated into their language.

[pt-br]
ps: A forma como foi publicado hoje é muito interessante, mas se o usuário não estiver usando o language de seu idioma quando registrado ou visitando o site via cookie, nunca irá ver o material traduzido em seu idioma.
[/pt-br]

2008/8/21 4:45:59
Home away from home

Re: The ImpressCMS Project Announcement - reported public

Not a bad idea.

Reply New Topic extras
 Previous Topic   Next Topic
You can view topic.
You can start a new topic.
You can reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.